Welkom op mijn reisblog!

15 april 2020 - Gorredijk, Nederland

15 april:

Er is al het nodige weer gedaan. De saab heeft zijn voorkeuring gehad en daar kwam hij prima doorheen. Enkel een kapotte ruitenwissermotor en een lekke uitlaat. Dit moet te overwinnen zijn om uiteindelijk door de apk te komen. De bedoeling is om de auto rond eind juni de weg op te laten gaan. de reis moet dan wel door gaan, maar daar hebben we nog geen bericht over vernomen. Tot die tijd heeft de Saab een rustig plekje gevonden op een stallingsveldje.

Er zijn inmiddels bedrijven uit gorredijk die ons plan zo leuk vinden dat we door hen worden gesponsord. Autototaalfriesland, garage de Buorren, swieringa, doeland, S&S Caravans en Zandstra Design. Deze bedrijven zullen hun naam op de auto krijgen. Ook particulieren kunnen ons sponsoren. Je krijgt dan een kawasakigroene sticker. Voor het merendeel van deze sponsoren zullen we naar hen toe gaan om de sticker  op de auto te laten plakken. Een uitzondering daar gelaten. Er heeft zich namelijk ook een sponsor uit Vietnam aangediend.

We denken na over hoe praktisch we de auto kunnen gaan gebruiken. Er zal wel het nodige mee moeten aan onderdelen, gereedschap en andere zaken. Met gesponsored materiaal van Doe Land is er een compacte bak gemaakt voor achterin. Zo wordt de ruimte optimaal gebruikt.

Als er mensen zijn die nog praktische ideeën willen delen dan kan dat altijd. Of als je ons idee wilt sponsoren, laat van je horen. Wij delen graag het verhaal

1. Reislogger:
    11 februari 2020
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!